Friluftsland Kundeservice
Friluftsland Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan sender jeg varer retur ?
Se returvejledningen - en pdf-fil der er vedhæftet din ordrebekræftelse. Du kan også downloade returvejledningen her.
- Hvorfor sender i ikke returlabel med ?
Fragt er en stor omkostning for os, og vi tilbyder pt. ikke fri returfragt.
Vi overvejer løbende, om det er noget vi vil tilbyde, men har, i lighed med mange andre butikker, valgt ikke at gøre det.
- Hvor er min faktura?
Din faktura blev (i fysisk, papirform) sendt med i pakken / posen din ordre blev leveret i.
Er den blevet væk for dig, så skriv til kundeservice@friluftsland.dk. Husk at inkludere ordrenummer, som du finder i diverse email sendt i forbindelse med din ordre.
- Hvor lang tid kan jeg returnere varer / gaver ?
Alle køb byttes/returneres indtil minimum den 28. februar, herunder julegaver. Med hensyn til web-ordrer, giver vi selvfølgelig fortsat 30 dages bytte/returret gældende fra fra leveringstidpunktet.
Og bare rolig, vi tilpasser os løbende de gældende restriktioner, og sørger for, at du får god tid til at returnere køb.
- Hvad koster fragt ?
Vi leverer gratis ved ordrer over 299,- Læs flere detaljer her.
- Hvor lang tid tager det, før min ordre når frem til mig ?
Din pakke er normalt fremme efter 1-2 dage, men der kan i visse tilfælde gå op til 5 dage. Læs flere detaljer her.
Kundeservice, butikker & Corona
Kundeservice og vores fysiske butikker kører på lidt reduceret blus grundet Corona, men vi er stadig klar til at hjælpe dig, indenfor restriktionernes rammer:
![]() Man er velkommen til at: |
![]() Man kan desværre IKKE: |
|
|
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Kundeservice håndterer specialbestillinger, internet-
og postordrer, forespørgsler om åbningstider, produktinformation, osv.
Vores faste, erfarne team med Jakob, Toni og Ulla (+ en afløser her og der), sidder klar til at besvare dine spørgsmål alle hverdage fra 10 til 16. (Reduceret åbningstid, grundet COVID19).
Vi gør vores bedste for at svare mails indenfor 24 timer, mails sendt i weekenden bestræber vi os på at besvare om mandagen.
Kontakt Kundeservice
Telefon | 33 14 51 50 | |
kundeservice@friluftsland.dk |
Åbningstider
Gælder kun for telefon og henvendelser ang. Click-n-Collect samt reklamationer og specialbestillinger.
Mandag-fredag | 10.00 - 16.00 | |
Lørdag-søndag | Lukket |
Find Kundeservice
Friluftsland Kundeservice
Frederiksborggade 52, 2. sal
1360 København K
NB: Indgang til Kundeservice sker via gadedør til venstre for hovedindgangen til Friluftsland København butikken.
Ring på dørtelefonen og gå op ad trappen til 2.sal til døren markeret med Friluftsland.
Find Kundeservice på Google Maps

